Banner Flash

Exista doua tipuri de bannere web: bannere statice si bannere animate. Bannerele animate pot fi si interactive.

Banner Flash pentru Google AdWords

Poti folosi unul sau mai multe bannere Flash intr-o campanie de promovare Google AdWords, trebuie doar ca bannerul sa se incadreze intr-o serie de criterii.

Standardele unui banner Flash in reteaua Google:

Google nu permite:

Ce este clickTag?

ClickTag este un parametru folosit de bannerele Flash. Parametrul este o variabila care defineste destinatia URL pe care o va avea bannerul. Folosind acest paramentru, adresa URL poate fi vazuta si modificata fara nevoia de a edita sursa bannerului Flash.

ClickTag este un parametru suportat si obligatoriu in majoritatea retelelor de publicitate online. Folosind acest paramentru, retelele de publicitate pot masura numarul de click-uri pe care un banner il are si pot controla si verifica destinatia URL a acestuia.

Nu exista un standard de implementare al acestui parametru, fiecare programator il poate include in banner asa cum doreste. Insa, in cele mai multe cazuri se foloseste un buton transparent care se intinde pe toata suprafata bannerului. Acest buton, folosind ActionScript, va deschide intr-o noua fereastra variabila transmisa de ClickTag.


Iata cateva exemple de bannere Flash realizate